NOVAZ bedient Zaanradio met jingles

Logo Novaz Media

05.09.2014 – Zaanradio startte afgelopen maandag met nieuwe vormgeving van NOVAZ. Ze kozen voor het pakket ‘Elite Radio’. Met nieuws, weer, verkeer, basic id’s, ramps en shotguns. Beluisteren kan hier.
Verder heeft NOVAZ nu ook een aparte ‘DJ Drops’ afdeling op de website. Veel Producers, DJ’s en platenlabels hebben hun eigen radioshow. NOVAZ voorziet enkele van de grootste namen uit de dance industrie inmiddels van vormgeving. De shows hebben wekelijks miljoenen luisteraars online, via sateliet radio op Sirius XM, en on air op station als SLAM!FM. De laatste toevoeging is voor de Nederlandse DJ en producer D-Wayne.
En een leuk project voor 40 UP. Dit 40 UP is een initiatief van Harry de Winter. Hij baalde ervan dat er in Amsterdam bijna nergens meer gedanst werd door 40-plussers. Inmiddels verspreidt 40 UP zich niet alleen via de feesten maar nu ook met twee eigen radiozenders: 40 UP Party en 40 UP Listen to the music. NOVAZ verzorgde de vormgeving van deze 2 stations. Volwassen, eigen, en ánders! Goed idee hoor. (bron: NOVAZ)

 

 

Brandy maakt Contact

logo Contact FM04.09.2014 – Het was een ontzettend drukke zomer voor de Brandy producers in Brussel, meldt Brandy-baas Diederik Decraene. Eén van hun producties is zo pas on air gegaan in Frankrijk. Daar is “Contact” omgedoopt in “Contact FM”. Het nieuwe management van de zender koos Brandy als imaging partner en klopte aan voor maatwerk. Het resultaat: Hit Zone. Hit Zone is het jongste op maat geproduceerde CHR-pakket van het Belgische Brandy Jingles. Het gaat om 10 basisjingles en tientallen afgeleide mixes die je meteen plaatst in het eigentijdse hitspectrum. Het pakket is sinds afgelopen maandag 1 september on air bij Contact FM (Frankrijk). Oorwormen moesten het worden. Jingles die échte jingles waren. Jingles die de luisteraars meezingen. Die stuk voor stuk mini hitjes zijn. Vriendelijk. Eigentijds. En vol energie. Luister naar het resultaat. (bron: persbericht Brandy)

De jingles van 10, van The Rocketeers

03.09.201Radio10_logo4 – The Rocketeers hebben een nieuw jinglepakket afgeleverd voor Radio 10. En het blijven opgewekte jingles, daar bij 10. Het nieuwe pakket bevat 20 hoofdjingles met tientallen uitmixen, nieuws-, weer-, verkeerbeds, commercialpingels, een totaalpakket dus. De live instrumenten die in de studio zijn opgenomen klinken precies als in producties van moderne pop nummers, zeggen ze bij The Rocketeers. Of in andere marketingwoorden: de warmte van toen en de frisheid van de muziek van nu. De jingles zijn prima! Luister maar.

Sky zet samenwerking met Wise Buddah voort

Sky Radio 2014

02.09.2012 – Sky blijft blij met de jingles Wise Buddah voor hen maakt. Zoals op TV het nieuwe kijkseizoen begint in de eerste week van september, zo houdt Sky dan de nieuwe jingles ten doop om zichzelf te verfrissen. Ook het logo wordt elk jaar een beetje verfrist, de letters worden springeriger, het ovaal wordt ovaler. Toch lijkt het logo nog erg op zichzelf, en dat is ook met de nieuwe jingles het geval, HOOR zelf.

Nog een dikke week, en dan …

Poster september30.08.2014 – Over een dikke week kunnen wij van Jingleweb een mooi nieuwtje bekend maken. Of liever: een mooi audiodocument online zetten. Wat dat is? Dat houden we nog even geheim, maar we werken hard aan de eindafwerking. En het gaat je zeker bevallen. En dat het over jingles gaat, mag ook al wel duidelijk zijn. Imaging daysHet audiodocument wordt tegelijkertijd gepresenteerd op Jingleweb als ook op The Imaging Days, die op 8 en 9 september in Haarlem worden gehouden. Ben je op dat radiovormgeving-evenement aanwezig, dan hoor je het audiodocument vanzelf. Kom je er niet, dan ga je het hier op Jingleweb lezen én horen. Nog een paar nachtjes geduld. Maar we beloven; het is de moeite waard…