Radioreclame voor radioreclame

28.03.2013 – Als je de laatste dagen veel naar de radio hebt geluisterd, zul je ze al gehoord hebben. De opvallende reclamespots voor …. een reclamespot. Het Radio Advies Bureau (wij hadden daar nog nooit van gehoord) zendt tot en met 7 april een reeks radiocommercials uit met bekende audiologo’s daarin. Kijk, dat vinden wij leuk! In de spot wordt de luisteraar gevraagd zich even niets voor te stellen. De radiocommercial gaat desondanks verder met een bekend audiologo van een bekend merk. De luisteraar zal door het audiologo het merk herkennen, ook zonder dat de naam van het merk wordt genoemd. Er zijn drie versies met audiologo’s van de adverteerders McDonald’s, Albert Heijn en Unox.
Er is trouwens ook een andere versie van de spot, waarin de luisteraar wordt gevraagd om de radio uit te zetten of het volume uit te draaien of een andere zender op te zetten. Kortom alle nachtmerries van radiozenders in één radiocampagne! De commercials worden uitgezonden op ruim 40 radiostations. De stem is van Richard Kemper. Wie alle spots wil horen, kan HIER terecht. En is het je opgevallen dat we dan naam Tom de Ridder niet hebben laten vallen?