Let’s get digital in lange versie

Olivia Newton John22.10.2014 – Dankzij onze onbezoldigde doch immer actieve correspondent Sybrand Verwer (namens United werkzaam bij NPO Hitradio 5) kunnen wij jou de – zo goed als complete – versie laten horen van Let’s get Digital.
Onlangs kon je op Jingleweb al lezen dat het zangeres Jenny Lane is, die zingt op deze opvallende commercial voor digitale radio, ingesproken door Leo van der Goot en gemaakt op basis van een opnieuw gespeelde (en dus gezongen) versie van Let’s get Physical van Olivia Newton John.

Leuke muziekliedjes banner
In de spot horen we slechts een klein stukkie van het nummer, maar logisch dat in de studio het liedje compleet gemaakt is. Jazeker het is! En dankzij de ook vooral humoristische muziekpagina ‘Leuke muziekliedjes‘ van Sybrand hoor je een versie met Leo en Jenny van ruim 2,5 minuut. Vooral leuk als je ook goed naar de teksten luistert, waarin de woorden digital en radio vaak in zijn verwerkt. En dan krijg je zinnen als “You got to know you’re bringing out the digital in me.” Kijk, daar worden wij van WC eend nou digital van.